måndag 3 augusti 2009

Bilder!

Lägger ut lite ålandsbilder, inte så väldigt intressanta, men. Ellen ville inte vara med heller, hon är ond. Here you go:


Jau, en korridor. Våran hytt låg nog längst in på hela båten.


Hytt. Och den var någorlunda städad. På bilden.


Litä fix. Många bilder är censurerade, det finns anledningar, heh.


Snyggjenny, ja.


Och så jag. Taggad, javisst!


Jättesnygg, verkligen! Något måste man bjuda på, tillochmed jag.


Natten passerade, och så var det morgon. Finland är grått.


Morgonen dag 2 spenderades till stor del i korridoren utanför hytten.


Jenny var taggad!


Det var inte jag. Jag ser lite emo ut. Men bara lite. Jag var ganska trött.


Vi spelade mest kort där, i våran korridor. Sen utforska båten lite, jag satt i en trappa.


Den här bilden fick vara med, endast för att jag tyckte den var söt.

Nu orkar jag inte mer. Ska platta mitt hår. Mehe, hejdå.

Inga kommentarer: