torsdag 13 augusti 2009


Att jag nästan alltid har med mig min foundation, vart jag än ska?
- Ja, det är ruskigt mycket fjortis i det, så jag bara tackar och tar emot allt folk säger, men jag
hatar röda läppar.
Att en av mina
idoler är Elvis Presley?
- Jag älskar honom.
Att jag kan lyssna i flera timmar på någon som spelar piano?
- Det är fan
magiskt.
Att jag hatar när någon säger "Tänk på barnen i Afrika."?
- Ja, inte fan har dom det lätt, om jag var ett barn i Afrika så hade jag också klagat på vätskebrist och hungersnöd, men det är så, att jag råkar ha ett kylskåp proppat med mat och en kran full med vatten, så förlåt, men jag tänker fortsätta att klaga när sodastreamern är slut.
Att om jag ser någon som gråter, så är vi snart två?
- Det är ju för sorgligt.
Att jag skulle ta livet av mig om min mamma eller pappa dog?
- Då finns det lixom ingen mening med det hela.
Att jag tycker att Björn Borg-trosor är bland det mest obekväma jag vet?
- Jag ska aldrig mer köpa några!
Att jag tycker jättemycket om Bruce Springsteen?
- Jag tror faktiskt inte att någon visste det? :O
Att jag hatar att ha ångest & skuldkänslor?
- Vad som helst, men inte det.
Att jag har en hög såkallad smärttröskel?
- D.v.s, jag får inte ont lika lätt som många andra.
Att jag är allergisk mot mjölk och Colgates tandkräm?
- Ajajaj.
Att bland det värsta jag vet är när folk säger att jag är envis?
- Jotack, jag förstod det redan innan 47585464;e gången!
Att jag samlar på tuggummipaket, som jag sedan tapetserar mitt skåp i skolan med?
- Sist jag räknade var det paket för ca 500 kr, & alla av samma sort.
Att jag har hög moral?
- Lol, pluggis, mammasflickahej! Men ja, jag tycker sånt är ganska viktigt.
Att jag lyssnar mer på andras åsikter, än vad dom tror.
- Faktiskt.
Att vatten är det mest skrämmande jag vet?
- Av allt i världen, så är det vatten. Usch.

Inga kommentarer: