torsdag 6 augusti 2009

Happyface!

Just nu är jag på riktigt bra humör, det är kul, för det är tyvärr inte så ofta nuförtiden. Har inte gjort mer än vanligt idag, än så länge. Satt ute i det fina vädret & drack kaffe med mamma & Peter, duschade, målade naglarna & sånt shit, haha. Ska snart sminka mig och fixa håret, men först ska jag skriva en lista på vad som gör mig glad/hur man får mig på bra humör, enjoy!

- Kom med mycket idéer och samtalsämnen, jag älskar att prata och blir verkligen jätteglad av folk som tycker om att bara snacka.
- Min mamma. När hon är glad så är jag glad! <3
- Musik! Gud vad jag älskar det, allt möjligt faktiskt! Idag har jag lyssnat som en tok på Kings of leon, ett underbart band verkligen. Och just nu lyssnar jag på Kung fu fighting med Cee Lo & Jack Black, låten är verkligen peppande!
- Träning. Det är verkligen roligt med fotboll, och laget är så jävla awesome!
- Att ha något att se fram emot. Livet blir så mycket roligare om man har något att längta efter, allt känns mycket lättare.
- Kaffe. Mehehe. Livets dryck, det håller jag med om.
- Solen. Jag vaknade imorse av att solen lyste in genom mitt fönster rakt in i mina ögon. LIKEIT.

Inga kommentarer: