tisdag 11 augusti 2009

Idag var jag verkligen emo när jag vaknade. Jag har för mig att det regnade utanför fönstret, så jag började dagen med att sova lite till. Usch, jag va verkligen nere. Men jag gick iallafall upp sen, och fortsatte vara emo.

Senare blev jag på bättre humör när papi föreslog att vi skulle käka pizza. Det var ju ingen dum idé. Nu tror jag att jag kan kalla mig stammis på Picasso. Framåt kvällen gick jag ner till fröjevi och kollade på fotboll. Maja & Joanna stog i kiosken, så träffade dom också ju!

Just nu sitter jag här, mamma har gått och lagt sig och Ellen är inte hemma, så jag känner mig ganska så ensam. Jag funderar på att gå ut och gå en sväng, vart vet jag inte, men tror faktiskt att jag ska göra det. Förresten, så skulle jag lyssna på låten beautiful med Eminem på Spotify och så lät jag bara "listan" spela, och det var ju bra, för det var en del bra låtar, t.ex.
White trash
beautiful - Everlast. Lite oooold, men jaja! Pra, pra.

Nej, nu blir det en kvällspromenix. Byebye.

Inga kommentarer: