lördag 5 september 2009

Jag fattar inte hur jag kunde sjunka så lågt, hur jag kunde göra som jag gjorde, och vara som jag var . Herregud, vad vi förändras!

Dagen..?
Jag vaknade, somnade om, vaknade och somnade om inatt. På morgonen kom mamma in på mitt rum och kände på min panna med en hand som kändes som om den precis kommit ur frysen. Jag gick upp runt nio och mådde inte särskilt bra. Feber, ont i halsen, helt täppt, och huvudvärk. Drack kaffe och käkade frukost i soffan, vilket förstås alltid betyder att Amber käkar upp minst en av mackorna, inga undantag denhär gången.

Låg där som en död anka till tio, men sen bestämde jag mig för att inte slösa bort en hel lördag på att ligga i soffan och kolla på Disney Channel, så jag fick ett ryck och duschade och rakade benen, sen gick jag ner och kollade på damernas match. Efter det blev det pizza med pappa och Nille, eller ja. Kebab. Sen till Fellingsbro och kolla på herrmatchen.

Så jag har hållit mig sysselsatt idag, trots mitt sjukliga tillstånd. Mår inte alls bra nu, fast har nog inte feber iallafall. Lyssnar på One blood - Terence Jay, en låt som min syster tipsade mig om! Det är en jättefin låt från filmen Green Street Hooligans.

Igår, så såg jag en film, som faktiskt var riktigt bra. Brokeback Mountain. Om jag skulle berätta vad den handlade om för någon så skulle inte den se filmen, men har man sett den så vet man att den är riktigt fin!
Brokeback Mountain.

Inga kommentarer: