fredag 24 juli 2009

Awland, öh.

Hemma igen. Jag är så äckligt trött just nu, så det går inte att beskriva.
Det var kul på båten, mycket roligt folk.
Det blev inte mycket till sömn, cirka 2 timmar, i en näst intill värdelös
så kallad "säng". Mina skor var rysligt obekväma & benen värkte, menvafan,
det var värt lidandet! Bilder kommer, dock inte så eleganta, men ändå bilder. Får se om jag orkar fixa lite med kameran nu lite snabbt. När vi kom hem stack jag direkt hem till Louella & matade deras katter, ingen är hemma där just nu. Och inte får jag sova än heller, måste packa upp lite
grejer ur väskan & fixa lite. Tror faktiskt inte jag ska sova efter det heller,
ska nog bara ta det väldigt lugnt, byta om till bekväma kläder & sitta vid datorn & lyssna på skön musik.
I like that!

Fan va trött jag är.

Inga kommentarer: