lördag 25 juli 2009

Hellu.

Mamma väckte mig 8.
ÅTTA.
Genomförde mitt arbete som tillfällig kattskötare hemma hos Louella, gick hem.
Somnade om direkt, men min mor ville inte låta mig sova, och tvingade upp mig vid
hm, 12 tror jag klockan var?
Så jag hjälpte henne att möblera om lite och drack kaffe. Fan, det va länge sen.
Jag märkte för ett bra tag sen att jag fick nån slags konstig ångest av koffeinet.
Berodde nog på att jag nästan missbrukade det när skolan var som värst.
Så jag slutade dricka det, så gott jag kunde.
Men jag var verkligen astrött och hade knappt sovit något alls på 2 dygn.
Dessutom gjorde jag en fantastisk upptäckt när jag först kom in i köket:
En påse med 3 munkar!

Så dagen började relativt bra.
På kvällen blev det mat hos familjen Skagerström. Jag gick hem
direkt efter, var helt död.

Imorgon planerar jag att dammsuga på mitt rum & tillochmed sätta i lite bilder
i två ramar. Sen träning på kvällen också! SÅ jävla taggad. Får se om jag hinner
springa ett varv runt elljusspåret innan. Men nu ska jag sova. Godnatt!

Inga kommentarer: