söndag 26 juli 2009

Godermorgon.

Jag undrar varför man har kuddar. I min säng finns det sammanlagt 9 kuddar, av dem använder jag 0. Jag somnar på en kudde, men vaknar alltid på min egen arm. Oftast ligger en kudde på golvet till vänster om sängen och resten till höger om mig, huller om buller. Men de är ju nödvändiga ändå, tänk er en säng utan kuddar, vad är det för säng..?

Vaknade idag, och kände mig helt tom. Skumt. Så jag låg där hur länge som helst och bara kollade ut genom fönstret. Käkade riskaka, snackade med mamma. Nu sitter jag vid datorn, har fortfarande inte riktigt vaknat tror jag. Ska väl duscha tror jag, sen dammsuga. Skojigt, ja. Ska bli riktigt skönt att träna senare, man slipper tänka, det gillar jag!

Jag ska göra allt bra igen, allt jag behöver är tid. Det ska bli en ändring, allt ska bli bra. Någon dag.

Inga kommentarer: