tisdag 21 juli 2009

Loveit/leaveit.

Jag orkar inte sova, så jag snickrar väl ihop en hiss/diss-grej jag också.

Love it;

- Sommaren. Och att umgås med folk. Jag är öppen för allt, bring it!
- Fotboll. Nada, och jag menar verkligen inget - går upp emot sporten.
- 2 ½ men. Det har blivit en vana såhär på lovet. Varje kväll halv tolv.
- Musik. Musiken är det bästa med den här sommaren. Jag har upptäckt hur mycket nytt som helst, mest via Spotify. Det är asbra, alla borde ha tillgång till det!
- Parfym. Allt som har med goda dofter att göra egentligen. Dofter förstärker minnen och ger fler, man måste bara se till att dom blir bra.

Leave it;

- Flugor, myggor, knott, bromsar, myror & annan vidrig form av ohyra. Fyhelvete, utrota fanskapet! Jag har inte hjärta att krossa en insekt med mina bara händer, men gud, vilken lust jag har att ta fram hammaren.
- Regn. Återväxt och torka och skogsbränder och jag vet inte vad. Regn ska tydligen vara nödvändigt. Själv blir jag bara på dåligt humör. Och att gräset växer betyder bara att jag får klippa det oftare. Sol ska det va!
- Internet. I det här huset kommer och går internet som det vill. Usch.
- Smink. Tyvärr blir det ett jäkla tvångsbehov. Det vore verkligen skönt att slippa allt kladd i några dagar. Förutsatt att man bodde i ett område med invånarantal 1.
- Sånt-man-ska-göra-på-sommaren-som-inte-blir-av. Jag vill ju göra saker! Tälta, bada, grilla, vafan som helst! Det blir aldrig av, och det är synd. Buhu..

Inga kommentarer: