tisdag 21 juli 2009

Raaandom.

Uschdå, det gick åt helvete igår. Ösk var sig verkligen inte likt.
Ösk - Häcken
1 - 3
Pinsamma siffror.
Jaja.
Efter matchen sprang jag, Ellen & Jenny 6 km. Sjukt skönt när man
väl kommer iväg.
Åkte in en sväng till stan & käkade idag, med Jenny & Ellen. Kinamuren istheshit.
Så jävla awesome mat. Införskaffade ett par nya skor också. Obekväma as hell,
men vad gör man inte?

Spelade Fifa hos Alicia lite senare. Krossade henne totalt! Sen springa 3;an idag igen,
med Alicia, hennes lillasyster och hennes kompis.

Jag börjar tröttna ordentligt på vädret och känner mig riktigt rastlös. Kanske därför jag har
börjat springa som en tok nu på sistone? Och träna kan jag inte heller efter uppehållet på torsdag, då är jag ombord på Birka Paradise till Åland. Men det ser jag fram emot. Ska bli askul!

Ska börja spara mina pengar nu, kommer behöva dom senare, till hösten. Jag SKA ha en ny adidaströja, den är sjukt snygg och bara MM! Skablimin. Dessutom har jag något allvarligt parfymproblem. Handlade precis två nya parfymer, men kan inte släppa en Bruno Bananidoft som jag vill ha. Inte är den dyr heller, så, snart så!

Jajjja. Ska väl försöka sova nu, även om klockan inte är så mycket. Ska upp och måla imorgon ju. Goodnight.

Inga kommentarer: