söndag 30 augusti 2009

Det blev godis & mys i soffan ikväll. Kollade på en film, The in-laws. Ganska rolig då & då, annars bara ett helt okej tidsfördriv. Nu är klockan snart 12 och jag ska snart borsta tänderna och hoppa i säng, jajemen. Är helt sjukt trött, och är dessutom riktigt stressad. Har massor att göra imorgon i skolan! Men på kvällen blir det ju iallafall att åka in till Behrn och kolla på ÖSK - Gefle med far min. Blir säkert skitkul som vanligt!

Har riktigt ont i mitt ben också, alltså, det typ värker. Inte som det brukar, utan på något annat sätt. Ja, jag vet inte. Herregud vad min kropp är instabil! Snart ska jag ju till Linde och röntga foten också. Men annars är jag nog inte så sönder.

Jag är riktigt sugen på pizza. En stor, fet och kladdig pizza. Det är synd att jag bor i Frövi. I Sverige. I USA hade jag bara kunnat gå utanför dörren och beställt en pizza, men nej, här i Frövi är det dött. Överallt. Jag skulle inte ens kunna köpa pizzadeg och tomatsås på ica vid den här tiden. DET FINNS INTE ENS MCDONALDS I DENNA HÅLA. Och pressbyrån som en gång fanns, finns inte längre. Pressbyrån var öppet till typ? 1 eller nått. Om det skulle finnas kvar, skulle det vara öppet en timme till, vilket betyder att jag skulle kunna gå nu och vara tillbaka 20 minuter senare med något ätbart, tillexempel en korv, vad som helst! Frövi skulle verkligen skina upp lite med ett ställe innehavande mat som var öppet dygnet runt, eller till senare på natten. Gud, vad jag vill ha pizza.

Inga kommentarer: