lördag 15 augusti 2009

Goddag.

Min fot blöder, och då menar jag blod, som i rinnande blod. Jag orkar inte skriva hela historien, men inatt skulle jag tvätta bort nagellack från naglarna och hittade då någonting som jag trodde var något annat. Idag har jag hittat blodspår efter mig själv lite överallt. Jag hade verkligen problem inatt. Klockan var närmare 3 och jag försökte för allt i världen stoppa ett blodflöde i foten, lixom, hjälp. Det blödde igenom när jag tillverkade ett eget gips av tjugo lager papper, så det slutade med att jag vek ihop en meter toapapper och satte fast det med en toffs på foten. Detta, plus en strumpa och två sockor.

Idag har jag inte hunnit med så mycket. Vaknade, åt en macka, klippte gräset. Ska städa lite senare och så, kräftskiva ikväll. Jag ska tillochmed hinna med ett eget spa. Mehehe. Just nu lyssnar jag på The Fray (L) och ska snart äta något tror jag.

Byebye.

Inga kommentarer: