fredag 14 augusti 2009

Stack ju in till stan idag, men jag vaknade liiiite sent så jag hann inte käka frukost. Jag va sjukt trött också så drog hem ganska tidigt. Men det blev lite grejer ändå!

2 linnen, Indiska och H&M.
1 tröja, Wesc.
Bh, Cubus.
Trosor, Wesc.
Puder, kajal, mascara, Max factor.
Liten spegel & ögonfransborste, H&M.
2 ansiktsmasker, Skinvitals.
Hudkräm, Oliv naturell.
Root lifting spray & volume mousse, Björn Axén.
Glass, Ben & Jerry's.

När jag kom hem blev det pizza. Igen. Sen har jag & min syster suttit på mitt rum och spelat Bubble Struggle 2. Gud, jag får damp, det är omöjligt efter ett tag!
Och nu..? Vi sitter fortfarande här, hon ska snart ut, och jag äter äckligt godis och dricker Trocadero (L). För er retards som inte har upptäckt Glasvegas än, do that. Dom är grymma.
Daddy's gone - Glasvegas.
underbar låt. Leta reda på texten också, för dialekten är lite svårtydad, mehe.

Inga kommentarer: