måndag 17 augusti 2009

Hejhej!

Kom hem från vårdcentralen för ett tag sen, fick träffa en jättebra läkare, hon sa att vi skulle åka upp till Linde och röntga foten. Så nu är det bara att vänta på en remiss. Tillsvidare ska jag iallafall fortsätta träna som vanligt, och spela match. Det blir nog att spela ute ikväll.

Känner att jag kanske borde städa lite, typ dammsuga och vika lite tvätt, kanske tillochmed lägga ner allt i byrån för en gångs skull..? Jaja, får se hur det blir med den saken. Pratade med Maja nyss, ska troligtvis träffa henne lite senare.

På tal om ingenting, jag måste skriva en sak;
Jag har ångest. En sjuk jävla ångest som bara växer och växer. Dels pågrund av skolan. Skolan imorgon. Sommarlovet har inte varit det bästa, men mycket bättre än skolan. Jag vill verkligen inte.
Och dels pågrund av något jag inte har en aning om. Jag vet inte alls vad jag ska skriva i bloggen och jag vet inte vad jag ska göra?! Herregud, jag kommer bli psykopat, jag svär.

Jaja.

Dagens låt är någon av The frays låtar. Jag dör vilket bra band.
Dagens vill ha måste vara idéer, jag vill göra någonting.
Dagens humör är inte att rekommendera, jag är not happy.
Dagens händelse har inte hänt.

Jag är uttråkad, åhgud. Jag vill till Danmark snart.

Inga kommentarer: