måndag 17 augusti 2009

Börjar bli astaggad till matchen, jag ska stå ändå..
Träffade Maja för ett tag sen, vi satt på picasso bara. Men det va kul, det va lixom länge sen vi verkligen pratade.

Sen stack jag hem och käkade, och nu ska jag snart packa grejerna och gå ner mot Fröjevi. Det blev så att jag städade idag. Och lyssnade på Elvis samtidigt (L). Jag rensade tillochmed bort en massa kläder som jag inte använder. Det blev endel!

Jag lyckades sparka ner ett glas från trappan också. Ellen fyller ständigt på ett lager disk på sitt rum som hon sen ställer utanför hennes dörr precis vid trappan, sisådär en gång i månaden. För typ en vecka sen skulle jag ner för trappan, och sparkade ner ett glas i steget. Det klarade sig, men jag hade inte samma tur idag. Det var bara att dammsuga.

ÖSK - Djurgården ikväll också, och jag är deprimerad för att jag inte kan åka och kolla.
Och nu har klockan gått riktigt fort ser jag, måste dra :O Bye!

Inga kommentarer: