måndag 17 augusti 2009

ÖSK krossade Djurgården, 2-0.
Frövi IK/Fellingsbro krossade inte Lillån/Ervalla/Axberg, 0-1.

Klockan är 06.45 och jag undrar varför i helvete jag är uppe nu. Ja, det är ju skola, men jag kunde ha gått upp nu, istället för att vara uppe nu. Jag menar, jag har ju tid att sitta vid datorn? Fan. Jag vill sova. Pallar man skolan? Nej. Men jag är ju så illa tvungen. Upptäckte förstås att det regnar ute också. Nu blev jag lycklig (L). Jag dör.

Den här veckan kommer jag klämma in en jävla massa emoinlägg, så var beredd på det. Jag tror jag ska bli läkare och klassificera "skolan" som en allvarlig utlösare till deprission. Då kan det väl inte vara lagligt? Åh jag är så smart. Nu ska jag sminka mig. Varför vet jag inte, dom nya sjuorna kanske? Ha-ha-ha

...ha.

Inga kommentarer: