söndag 26 juli 2009

HJÄLP.

Okej, nu är det illa. Jag börjar tillochmed fundera på att skaffa en ny blogg! Det handlar om förnyelse, right? Återigen, jag får se hur det blir!

En snabb uppdatering:
Klockan är 00.52, min mage gör ont, så in i helvete, jag kollar bilddagboken en gång var tredje minut, har kul på msn, funderar på allt mellan himmel & jord, vet att jag verkligen borde städa lite på rummet, & jag måste träna mer.

Nu ska jag börja ta dagarna som dom kommer. Det har jag gjort för det mesta, men det är verkligen på tiden att jag tar det lugnare - i huvudet. Ska knapra panodil för min onda mage nu, och tror starkt att jag ska sova sen. Godnatt!


Jag gillar bilden. Den har ett så tydligt budskap.

2 kommentarer:

febuary-rain sa...

Hi ! I love this picture, it so funny !
=P

erica sleipner sa...

Haha, yes, it really is! :)