måndag 27 juli 2009

Tjuho.

Nejdu, en ny blogg blev det inte. Tar inte bort några inlägg heller. Orkar fan inte, men jag fixade lite andra saker på den här. Mamma föreslog att vi skulle ta en tur till Jysk idag & köpa något gardinliknande till altanen, det tyckte jag va en bra idé, syster följde med också. Det blev Marieberg också, alltid trevligt. Handlade en adidaströja, bild därnere.

Kvällen då? Jo, jag funderar fortfarande lite. Ska ut och springa, det är en sak som är säker. Men jag tror att jag måste städa lite på mitt rum först, har skjutit upp det hur länge som helst nu! & min syster var här inne för ett tag sen och vandaliserade min säng i jakten på en tyghäst som hon absolut skulle köpa idag..?! Så jag ska försöka bädda den också.

mmmmin!<3

2 kommentarer:

alicia sa...

Bara så att du vet så kommer jag köpa den när jag har pengar :D

erica sleipner sa...

Haha, gör så Alicia! :D