måndag 27 juli 2009

22.40 Godafton.

Ligger i min älskade säng - nyduschad! Extra bekvämt ju. Det var skönt att springa, fick med mig Alicia också. Hem till duschen och fixa med hårinpackning. Nu ska jag fortsätta med det jag gör, bara ta det lugnt. Har tänt massa stearinljus och ska snart fila naglarna. Bob Marley står för musiken, älskart! Alldeles perfekt såhär på sommaren, synd bara att vädret inte är på topp, men det kommer! Senare kanske jag kollar på nån film. Väldigt mys! Men ska faktiskt skriva ner lite viktiga saker först:

  • Den här veckan ska jag prova att träna varje dag. Alla dagar förutom torsdag & söndag ska jag springa, för då tränar jag fotboll.
  • Jag ska också låta mina förbannade naglar växa. Låta bli dom helt. Bara fila lite då & då, annars blir det ju massa jobbiga flisor, inte okej!
  • Mitt hår är en katastrof. Jag använder hårinpackning regelbundet, vilket är bra, för det är sjukt slitet. Trots att det blir så slitet måste jag snart bleka håret igen, det ser förjävligt ut med alla olika nyanser pga utväxten jag har nu. Men jag funderar på att bli brunhårig senare i höst, good or bad..?
  • På onsdag ska jag träffa Emil! Veckans höjdpunkt, jag svär. Det var extremt länge sen nu!

    Nehej, nu blir det chill, mhm! Ciaao.

Kan ju tipsa om inpackningen, den är jättebra! Nivea intense Repair.
Är till för slitet hår. Den återuppbygger håret på djupet & luktar asgott!
Kommer inte ihåg priset, men den är riktigt billig. Jag betalade nog inte
mer än 60 :-
Go get it!

Inga kommentarer: